NEWSLETTER - PRACA NA E-MAIL
ZMIEŃ USTAWIENIA / WYPISZ SIĘ

Credit Manager

Zawód: Bankowiec
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Forma zatrudnienia: praca stała

Business Partners Club – jedna firma, wiele możliwości!

Misją BPC  jest wspieranie  małych i średnich przedsiębiorców w zakresie usług biznesowych  oraz pomoc w oddzieleniu strefy firmowej i prywatnej w kontekście ryzyka, związanego z prowadzeniem firmy. 

Business Partners Club pomaga wszędzie tam, gdzie do obsługi firmy trzeba tworzyć nowe etaty, ale opłacalność takiego przedsięwzięcia byłaby niewielka. Kadry i płace, doradztwo prawne i finansowe, dział marketingu – te struktury pochłaniają ogromne koszty i zasoby. Rozwiązaniem są usługi, które Państwu proponujemy.

Opis stanowiska:

  • doradztwo w zakresie odpowiedniego rozwiązania i dobranie idealnego produktu dla naszego klienta
  • zarządzanie ryzykiem portfela kredytowego firmy czy grupy firm z danej branży
  • przygotowywanie analiz branżowych i wniosków kredytowych
  • przygotowywanie analiz finansowych danych historycznych i projekcji
  • przygotowywanie dokumentacji kredytowej
  • analiza wykonalności bieżących celów
  • współpraca z doradcami kredytowymi w osiąganiu celów budżetowych
  • analiza raportów o sytuacji firmy, jej produktach/ usługach oraz konkurencji
  • analiza krótko- i długoterminowej strategii firmy czy grupy firm (np. strategii marketingowej, finansowej, inwestycyjnej, sprzedażowej)
  • przedkładanie wniosków o kluczowym znaczeniu dla firmy - o inwestycjach, przejęciach innych podmiotów gospodarczych, fuzjach
  • przygotowanie kompletu dokumentów Klienta stanowiących wniosek  o kredyt hipoteczny
  • monitoring bieżący rynku hipotecznego
  • finalizacja transakcji w relacjach bezpośrednich z bankami współpracującymi
  • przygotowywanie porównań i materiałów z zakresu rynku hipotecznego

Wymagania:

  • mile widziane podyplomowe lub doktoranckie studia ekonomiczne
  • kilkuletnie doświadczenie w finansach, rachunkowości, zarządzaniu strategicznym
  • minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży produktów hipotecznych oraz innych kredytów
  • minimum 3-4 lata doświadczenia jako analityk, doradca kredytowy
  • doświadczenie w międzynarodowych instytucjach finansowych- mile widziane
  • bardzo dobra znajomość i doświadczenie w danej branży
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji kredytowej
  • umiejętność identyfikacji i definicji ryzyka
  • bardzo dobra znajomość finansów przedsiębiorstw
  • umiejętność zarządzania dużymi przedsięwzięciami
  • umiejętność prowadzenia kontaktów biznesowych również na najwyższym szczeblu
  • zdolność prowadzenia dużych projektów
  • biegłość w posługiwaniu się programami Microsoft Office (zwłaszcza Excel i Access)
  • zdolność do analitycznej oceny sytuacji, planowania strategii, wizji firmy
  • dyspozycyjność i akceptacja pracy często mobilnej ( wyjazdy do klientów do innych miast)

Firma oferuje:

  • pracę w nowoczesnej firmie będącej jednym z liderów w swoim obszarze
  • realny wpływ na kształtowanie biznesu
  • prowizję
  • możliwość rozwoju

Jak aplikować - informacje


Kontakt:

POLECANY PRACODAWCA

Wszelkie prawa zastrzeżone. MediaBielsko.pl © 2007-2017